'Poesía Visual'




'Poesia visual'

Tengo un Blog | 25/05/2011 - 06:09h
ANTONI PRAT ORIOLS







Vaig obrir el bloc ‘Poesia visual’ motivat, com sempre, pel meu afany de comunicació (això ja és un vici). Poder fer arribar a una altra persona allò que tu perceps talment, arribar a transmetre allò que pretens que li arribi com tu vols, mai no ha deixat de ser el meu desig més preuat.
El meu bloc nasqué de la possibilitat d’interactuar que ofereix Internet. Només cal mirar la quantitat de “posts” que la gent hi aporta per adonar-se que la participació activa per part dels receptors ha desvetllat amb èmfasi la seva correspondència i així s’ha convertit en una amena tertúlia. No cal dir que això m’aporta una gran satisfacció, tan per part de la gent que em fa crítica i m’ajuda a obrir els ulls i veure-ho des d’una altra vessant, com per la gent que aporten idees complementaries als meus poemes i els enriqueixen. Els que s’hi identifiquen curullen ja el goig.
La conseqüència directa ha estat poder donar-me a conèixer d’una manera incondicional, amb resultats més que complaents. Arrel d’això s’han interessat per la meva obra universitats com la de València, Extremadura, Alacant, Canterbury, Kington, Barcelona (on es recullen alguns poemes al bloc 'Viu la poesia') i d’altres m’ha fet publicar en revistes especialitzades com són:'Boek Visual'C.P.V Revista electronica sobre Poesia Visual i d’altres estrangeres
També m’ha permès conèixer gent a la que jo he admirat de sempre i les seves opinions m’han encoratjat a continuar en la meva tasca. La Glòria Bordons em diu: “Toni Prat se situa en un altre espai: en el pas que donà Brossa en la recerca d’un nou terreny entre allò visual i allò semàntic”. La Isabel-Clara Simó em comenta: “Benvolgut Toni: el teu llibre és fascinant, i, quant més el miro, més m’agrada. Una abraçada”. En Feliu Formosa m’exposa la seva opinió dient-me: “És evident que ets de l’escola Brossiana, però tu vas més enllà...” El Carles Hac Mor no fa gaire em va fer un poema. I així us en podria dir uns quants més com en Miquel Tuneu, la Carme Rubio, etc. 
El bloc està en la xarxa des del mes de març del 2008 i s’ha omplert de visites d’arreu del món, les quals han anat deixant missatges en diferents llengües i alfabets. Al bloc hi trobareu també testimoni de l’època d’escultor i de les meves tafaneries dins el món de la pintura amb referències a diferents exposicions.
De bona part dels poemes visuals publicats a la xarxa, Tabelaria Edicions n’ha fet un llibre titulat Eloqüències i de la resta, Pont del Petroli Poesia n’està editant un altre amb el títol de:La diversió de la paradoxa, que està a punt de sortir.
Finalment haig de dir que tinc una altre bloc (mig secret) de poesia eròtica amb el nom de'Erostisme' i també publico poesia eròtica "suposadament romana" al bloc 'Domus Alba' de Badalona, un espai molt divertit.





Comentarios

toni prat ha dicho que…
gracias Sergio...muchas gracias...

Entradas populares